Dienstag, 20. März 2012

Trandafirul

Trandafirul

Eu folosesc de obicei 3 nuante de culori cind fac trandafirul. La inceput colorez pasta in culoarea dorita, de aceasta data: apricot. La inceput se face un con care trebuie sa fie 3/4 din prima petala pe care o folosesc pentru acoperirea lui.
Se introduce in el o sarmulita nr. 18 care se da in lipici de flori si se lasa peste noapte la uscat.
 Intindem pasta subtire si decupam cu   marimea cea mica 6 petale, (daca nu ai decupator poti folosi 3 marimi diferite a unui decupator rotund).
Fiecare petala se rotunjeste pe margini cu ajutorul unui Ball Tool si cu ajutorul unui Veiner ii dam striatii.
 Prima petala se unge cu lipici la partea de jos si se pune in jurul conului astfel ca sa acoperim virful lui si o parte sa ramina deschisa, aici vom introduce a doua petala din nou unsa cu lipici la partea de jos, astfel conul nostru este acoperit deja.
Sub deschizatura celei de a doua petale o introducem pe a treia si asa mai departe pina cind toate cele 6 petale sint lipite de con. Ultimele 3 petale le poti stringe un pic la mijloc, astfel pari mai naturale.
 La pasta pe care o ai acum adaugi 1/2 din cantitatea de pasta ramasa, pasta alba, astfel urmatorul rind de petale va fi cu o nuanta mai deschisa. Decupezi din nou 6 petale, dar de aceasta data cu marimea a doua a decupatorului de trandafiri. Petalele se pun pe rind intr-un Veiner pentru ai da striatii. Se rotunjeste fiecare petala pe margini si cu ajutorul unei scobitori o indoim un pic pe partea dreapta.
Le udam la partea de jos  si le montam la fel ca si primul rind de petale. Trebuie sa ai grija ca toate petalele sa fie mereu la aceiasi inaltime, egal cite rinduri adaugi.
Pentru ultimul rind: din nou pui la cantitatea de pasta ramasa 1/2 de cantitate de pasta alba ca sa-i deschizi din nou nuanta. Cu a treia marime de decupator, iar se fac 6 petale, se procedeaza la fel ca si la celelalte doar ca acum se indoie petala pe ambele parti cu ajutorul unei scobitori.
Se adauga si aceste petale pe rind la floare si gata trandafirul.
Ca sa faci un trandafir deschis se decupeaza cca. 7-10 petale de marime mare, se procedeaza ca la ultimul rind de petale si se pune fiecare petala pe o sarmulita nr.22 , se lasa peste noapte la uscat intr-o lingurita. A doua zi se monteaza la trandafir cu ajutorul benzii de flori.

Inainte de a monta, fiecare petala se indoaie un pic cu ajutorul clestelui mic de flori sau cu o penseta.

Astfel obtii un trandafir foarte deschis. Cind este gata ii mai pui un calix . In diferite faze a crearii trandafirului te poti opri si pune un calix, astfel vei obtine un boboc de trandafir, un trandafir aproape deschis sau daca il faci pina la capat, unul deschis de tot.








24 Kommentare:

  1. Antworten
    1. Multumesc mult Lissa, cel mai mult imi place sa fac flori, la figurine nu prea am talent.

      Löschen
  2. Superbi trandafirii tai,e prima data cand iti vizitez blogul,dar cred ca am vazut torturile tale pe facebook,trandafirii tai nu pot trece neremarcati.Felicitari!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc de vizita draga Maria si mai ales de aprecieri, esti o dulce. Te mai astept!

      Löschen
  3. Cat sunt de frumosi trandafirii tai! Felicitari!

    AntwortenLöschen
  4. Trandafirii arata superb.AS dori sa stiu ce fel de pasta de zahar folosesti.Felicitari pentru munca ta!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc Misschocolat! Folosesc pasta de la Satin Ice, atit cea de zahar cit si fondantul. Te pup!

      Löschen
  5. Am cautat acum pasta de zahar de la Satin Ice.Tu de unde ti-o cumperi?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Draga mea, eu locuiesc in Germania si aici o gasesc la diferite firme. In Romania poti sa te uiti la Lumea Basmelor sau alte firme care vind produsele necesare noua la decoratul torturilor. Din pacate nu cunosc firmele care distribuiesc aceste produse. Stiu in schimb ca multe fete folosesc aceasta pasta in Romania si o procura de acolo. Imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult. Te sarut!

      Löschen
  6. Si eu imi cumpar de pe Lumea Basmelor,dar nu au Satin Ice.Mi-am comandat de afara.Chiar vreau sa incerc si pasta asta.Te pup si eu si mult noroc in continuare!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc si tie iti doresc multe succese in Hobby-ul dulce pe care il avem. Duminica placuta!

      Löschen
    2. Draga Misschocolat, iata am vazut ca se gaseste pasta in Romania pe Site-ul www.desertonline.ro, seara placuta!

      Löschen
  7. deosebit de frumoase floricelele si in primul rind apreciez faptul ca ne inveti si ne arati exact cum si cu ce se fac aceste minunatii.te rog frumos sa-mi spui de unde ai procurat acel veiner pentru striatii -petale?de pe ce site,ca nu am gasit pina acum.multumesc frumos!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc mult de aprecieri. Veiner-ul l-am luat de la o firma din Germania, (eu aici traiesc), il gasesti pe diferite Site-uri:
      www.torten-kram.de
      www.caroszuckerzauber.at
      www.kd torten.de
      in Romania o poti intreba pe Dana Bilboreanu pe FB, daca are acest Veiner in programm sau daca il poate procura. Sper ca am putut ajuta un pic.
      Seara placuta!

      Löschen
  8. iti multumesc mult pentru informatii sa stii ca m-ai ajutat ff mult te pup imi doresc sa-mi fac propriul meu tort de nunta ,eveniment care va avea loc in august si acum sint in cautare de modele,ustensile si tot ce trebuie.stiu ca am rabdarea si iscusinta necesara,inca o data iti multumesc!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Iti doresc succes si sant convinsa ca vei reusi. Daca mai ai intrebari scrie-mi fara ezitare.
      Seara frumoasa!

      Löschen
  9. Buna ziua,puteti sa-mi spuneti daca stiti de colorant alimentar rosu sicreioane ptr. decor sidefate de la Dr.Oetker,se pot amesteca cu pasta de zahar?TORINA

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Draga Torina nu cunosc acest colorant, dar il poti incerca intr-o mica cantitate de pasta si vei vedea daca rezultatul obtinut iti place.

      Löschen
  10. Multumesc frumos pentru raspuns si chiar mi-ai dat o idee buna.Torina

    AntwortenLöschen
  11. Buna seara!Spune-mi te rog ,cu ce lipesti petalele trandafirului?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Eu folosesc Edible Glue de la firma Squires Kitchen pentru orice ce este de lipit in pasta.
      Poti sa-ti faci si singura lipiciul alimentar topind putina pasta de zahar in apa ( fiarta si racita apoi).
      Sfarsit de saptamana frumos iti doresc!

      Löschen