Donnerstag, 11. April 2013

Cosmos (Mararita)






Am inceput cu centrul florii, pentru aceasta am luat o sarmulita de 24-gauge si am indoit cu un cleste varful,
l-am dat cu lipici alimentar si am introdus in el o bila de pasta
in care am taiat cu o mica forfecuta cativa "tepi".
Cu o pensula subtire am uns cu lipici alimentar varfurile "tepilor"
si le-am trecut prin gris, pe care l-am vopsit cu putina culoare pudra Orange ( se poate amesteca si galben cu un  pic de rosu).
Lasam sa se usuce peste noapte, cu capul in jos.
Pentru petale am folosit marimea mijlocie de la aceste decupatoare:
Fiecare floare are opt petale
pe rand le-am pus in Veiner pentru striatii
am subtiat marginile
si am asezat prima petala intr-o forma rotunda de steropor (Wilton)
pe urmatoarele le-am uns la baza cu lipici alimentar si le-am asezat una langa alta, astfel ca sa se suprapuna in centrul florii.

Acum am adaugat centrul facut cu o zi  inainte
si am lasat astfel sa se usuce floarea.
Apoi le-am vopsit cu  o culoare pudra un pic in centru si pe  margini. Am folosit pentru fiecare floare o nuanta mai inchisa decat erau petalele in sine.
 Am adaugat apoi calyx la floare decupand cu un decupator mic de margarete o bucata de pasta verde,
am taiat fiecare petala, am subtiat-o pe margine si cu un VeinerTool am adancit-o un pic la mijloc

apoi am lipit cate una pe fiecare petala de la floare.

Ca de obicei am mai facut cativa bobocei
si frunze
si le-am asamblat.












8 Kommentare:

  1. vai cat sunt de frumoase...un buchetel superb ai facut aici Roswitha.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc Lissa, mai ales iti multumesc ca ai avut incredere in mine si m-ai indrumat pe acest drum.
      Te sarut!

      Löschen
  2. Si mie imi plac tare.
    Par atit de reale ca iti vine sa intinzi mina ca sa le culegi.
    O zi buna iti doresc.

    AntwortenLöschen
  3. Wow! Das sieht unglaublich aus! Und toll mit den vielen Bildern, Schritt für Schritt erklärt! Danke. ich muss das unbedingt einmal vereinfacht mit Marzipan ausprobieren.

    Liebe Grüße
    Anna

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke Anna, kannst ruhig probieren, Marzipan lässt sich gut verarbeiten.
      Schönen Abend wünsch ich dir!

      Löschen
  4. Ce frumoase sunt !
    Spune-mi , te rog, e unde ai luat buretele acela ? Vai de cand vreau si eu unul !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Draga Sandrina, acesti bureti i-am luat de la firma www.shop.zuckerzauber.at
      dar cauta la Lumea Basmelor sau in magazinele cu materiale de constructii, si acolo ar trebui sa se gaseasca.
      Te sarut!

      Löschen