Montag, 26. März 2012

Frunza de iedera

Cu ajutorul decupatorului de frunza de iedera, facem frunza dupa acelasi procedeu ca frunza de trandafir.

O vopsim cu o culoare pudra Moss Green, incepind din interior spre exterior, lasand marginile neatinse.
Pentru a face o ramurica luam o bucata de sirma de flori si o "imbracam" cu banda de flori maro. O invirtim in jurul unei pensule.
Luam o frunza de cea mai mica marime si cu banda de flori o prindem de bucata de ramura indoita "uscata".
A doua frunza, de marime mai mare decit prima, se prinde astfel ca virful ei se fie la baza primei frunze. La fel se procedeaza si cu a treia s.a.m.d. pina adaugam cite frunze dorim.Toate frunzele sint prinse in linie dreapta.

Cu ajutorul clestisorului sau a unei pensete se trage o frunza spre dreapta, una spre stinga pina le-am asezat cum ne dorim. Si ramura in sine o putem indoi ca sa arate cit mai natural.
Nu sint greu de facut. Eu cred ca intregesc un buchet de flori pus pe un tort.

9 Kommentare:

  1. Multumesc DiaMar, si eu te sarut!

    AntwortenLöschen
  2. Sunt foarte frumoase,imi place si mie sa pun iedera printre flori ,da aspect frumos buchetelului.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc Lissa, si eu sint convinsa de acest lucru. Te sarut

      Löschen
  3. Superbe si frunzele de iedera!

    AntwortenLöschen
  4. Ce minunatii de plante faceti!!! Zici ca s reale!!! Felicitari sincere!
    Spuneti mi, va rog, ce fondant folositi pentru flori?
    Multumesc pentru orice fel de raspuns!

    Cu drag, Mara

    AntwortenLöschen
  5. Multumesc draga Mara pentru aprecieri. Pentru flori si frunze folosesc Gum Paste de la firma Satin Ice, dupa mai multe incercari ma descurc cel mai bine cu aceasta pasta, se modeleaza usor.
    Cu drag!

    AntwortenLöschen
  6. Ce dragut ca ne arati cum se ansambleaza !!!!!!!!Multumim ,Torina.

    AntwortenLöschen