Samstag, 30. März 2013

Paste fericit! (2013)


Doresc tuturor celor care serbeaza mainele pastele romano-catolic un Paste fericit alaturi de familiile voastre!














Sa aveti  parte de lumina in suflet si multe multumiri.
Hristos a inviat!

Ouale le-am facut astfel:
In doua forme de jumatati de ou am pus folie alimentara si le-am umplut cu salam de biscuiti


Am pus formele una peste alta si am invelit totul in folie alimentara si le-am lasat la frigider cateva ore. sa se intareasca bine.


Apoi le-am acoperit cu ganache, am pus fondant deasupra si le-am decorat.


 

9 Kommentare:

  1. Wow! Das ist ja schön! Unglaublich. Alles Fondant?

    Ich wünsche auch Dir Frohe Ostern und Liebe Grüße
    Anna

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke Anna, mach dir und deiner Fam. einen schönen Tag!
      Ja es ist alles Fondant, die Eier sind nach demselben Prinzip wie die Weinachtskugeln gemacht.
      Liebe Grüsse

      Löschen
  2. Uauu!
    Mi-a cazut fata! :D
    Imi cer scuze ca nu mi-am putut stapini admiratia inainte sa apuc sa va urez sa sarbatoriti sanatosi si fericiti Invierea Domnului, cum ar fi fost crestineste sa se intimple.
    Minunatie de tort ce ai facut tu acolo.
    Splendid!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc de urari draga Kyra, ma bucur ca iti place si familia mea a fost incantata.O sa mai sarbatorim si pe cel ortodox!
      Te sarut!

      Löschen
  3. Superb,finete si eleganta...Unde ai gasit sideful care l- ai folosit pt oua?TORINA

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Acest sidef este de la aceasi firma ca si spray-ul de la Fructul curcumei, doar ca in loc de Clear scrie pe el Pearl, se gaseste si Gold sau Silver. Eu le comand de la firma www.gustabene.com in Austria.

      Löschen
  4. Multumesc mult pt raspuns!O zi minunata!!!!Torina

    AntwortenLöschen