Freitag, 26. April 2013

Mimoza



Este o floare care se face foarte usor si arata frumos intr-un buchet.
Din pasta de culoare galbena am facut o multime de bile pe care le-am introdus in sarma de flori de 30-gauge pe care le-am uns-o cu lipici de flori. Le-am lasat sa se usuce bine.
Dupa uscare am colorat putin gris cu o culoare galbena Primrose,
am introdus fiecare bila in lipici de flori iar apoi in gris, astfel ca sa fie acopeite in intregime.
Dupa ce s-au uscat am prins pe fiecare sarma banda de flori si am pus cate 5-7 bile intr-o ramurica iar cateva le-am lasat asa.

Astfel pregatite am facut o ramura de mimoza cu ajutorul unei sarma de 26-gauge si a bandei de flori, am prins in capat "floricele" libere si am adaugat pe rand micile ramurele pregatite mai inainte.
Asta este tot, acum asteapta sa fie puse intr-un buchet.



4 Kommentare:

  1. ce frumos ....azi am facut floarea de mac dupa explicatiile tale,multumesc Roswhita,te pup draga mea.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ma onorezi scumpa mea, de abia astept sa-l vad pe tort.
      Te sarut cu drag!

      Löschen
  2. SUPER EFECT!sint dragute!!!TORINA

    AntwortenLöschen