Mittwoch, 20. März 2013

Cup Cakes cu nutella



(reteta Bettina Schliephake-Burchardt)

Aceasta este o reteta foarte fina de Cup Cakes, raman multa vreme suculenti, aromati si gustosi.

Cup Cake:
150g unt
250g zahar
200g nutella
250g Quark (sau branza dulce de vaci)
5 oua
300g nuci (alune sau migdale), tocate
200g faina
1 lingurita praf de copt

Topping:
240g zahar pudra
240g unt
240g branza Philadelphia (sau Mascarpone) la temperatura camerei
1-2 linguri suc de portocale

Untul tinut la temperaturii camerei se mixeaza bine cu zaharul. Adaugam cate o lingura de nutella si amestecam de fiecare data bine pana o incorporam pe toata. La fel procedam si cu quark-ul  sau branza dulce de vaca. ( Reteta de Quark o gasiti la Maya pe blog.) Punem si oale pe rand si dupa fiecare mixam bine.  Cu ajutorul lingurii de lemn amestecam  si nuca tocata si la urma faina amestecata cu praful de copt.
In tava de Muffins punem hartiile de Cup Cakes


si punem aluatul astfel ca sa fie doar pana la 2/3 din forma. Eu o portionez cu lingura de inghetata, astfel am aceeasi cantitate in fiecare forma.
Se coc la 160 de Grade ca. 25 de minute, se face proba cu scobitoarea, cand sant gata se pun pe gratarul de prajituri si lasam sa se raceasca.
 Din aceasta cantitate de aluat ies 32 de bucati.
Pentru topping amestecam bine zaharul pudra cu untul la temperatura camerei. Adaugam cate o lingura de branza si amestecam de fiecare data bine. La sfarsit adaugam cate un pic din sucul de portocala cu mare atentie sa nu se taie crema. Trebuie sa obtinem o pasta cremoasa fina.

Punem crema intr-un pos
si cu ajutorul lui decoram fiecare Cup Cake.
Deasupra putem sa punem mici bombonele de culori diferite, flori, fluturasi etc. din pasta, deci ce dorim. Eu cum v-am obisnuit am pus ciocolata topita, imi place enorm sa vad totul cu ciocolata...
Pana am apucat sa fac o poza au si "disparut" cateva, dar de aceea le facem nu?

Daca vrem sa le acoperim cu fondant punem ganache in loc de topping peste Muffin, apoi taiem cu un decupator rotund o bucata de fondant, acoperim si decoram dupa preferinta.

















3 Kommentare:

  1. Nutella enthält Öl und Öl macht Cupcakes saftig. Tolle Idee. Das muss ich einmal ausprobieren. Der schmeckt sicher sehr schön nach Nougat. Lecker.

    Liebe Grüße
    Anna

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Die sind sehr lecker und haben einen tollen Geschmack auch nach paar Tage. Danke, dass du vorbei geschaut hast!

      Löschen
  2. De retinut, de pregatit, de savurat.
    Mi-am notat.
    :)

    AntwortenLöschen