Donnerstag, 24. Januar 2013

Globuri


Din resturile care au ramas de la prajituri prin taierea marginilor si din crema ramasa am facut aceste globuri. An de an faceam din ele mici bile pe care le dadeam prin cacao, nuca de cocos sau nuci, dar in acest an m-am hotarit sa fac altceva.

Am sfaramat cu furculita bucatile de prajituri, am adaugat crema ramasa si citeva picaturi de Amaretto. Le-am asezat in cupe rotunde in care am pus folie alimentara si am lasat la frigider citeva ore.

Cu crema ganache am lipit cite doua cupe si am dat si pe margini. Sint sigura ca merge si cu unt, dar mi-a ramas  din crema cu care am invelit si tortul de Craciun, astfel am folosit-o aici. Apoi am invelit fiecare bucata in parte cu fondant.
Am scos  forme din diferite Mould-uri, am lipit pe globuri, iar la sfarsit am presarat putin  Jeweler Silver pe fiecare. Ramanand inca compozitie dar nu deajunsa pentru inca un glob rotund am facut atunci unul lunguiet si doua"cadouri". 
Astfel aratau la sfarsit:


4 Kommentare:

  1. Le-am vazut azinoapte, pe la ora unu.
    Am fost atit de placut surprinsa si am vrut sa te felicit.
    Nu imi veneau vorbele la ora aia cum nu imi vin prea multe nici acum.
    Pentru ca as vrea sa iti spun ceva special care sa se potriveasca cu realizarea ta.
    Fabuloase! Splendide! Bijuterii artistice!
    Felicitari pentru talentul si imaginatia ta.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc draga Kyra, ma bucura nespus vorbele tale frumoase!
      Te sarut!

      Löschen
  2. Wow! Und das aus Kuchenresten. Ich dachte erst es wären Seifen, bis ich dann den Anschnitt sah. Sieht echt cool aus.

    Liebe Grüße
    Anna

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Liebe Anna ich danke dir! Ja wenn man so viele Kuchen bäckt bleiben eine Menge Reste übrig, ich dachte ich mach mal was anderes daraus als immer die kleine Kügelchen, den genau die sind dann die Beliebtesten, kein Wunder, wenn von alles was drin ist, schmecken sie auch am besten.Diesmal waren sie auch als ersten verputzt. Wünsche dir noch ein schönes Wochenend!

      Löschen