Sonntag, 28. Oktober 2012

Tort Amy Sam

Amy Sam a implinit un an si mama ei si-a dorit un tort facut de mine pentru aceasta zi deosebita. N-am sa uit cit de incantata a fost cind l-a vazut, aceste momente sint cele mai frumoase pentru noi care avem acest hobby dulce.
Cu acest tort am facut pentru prima oara figurina pe care am invatat-o la cursul de modelaj Alexandra Florescu si Viorica Dinu, pe cea facuta la curs, deci cea originala, am s-o pastrez mereu ca amintire si model.
  In citeva zile o sa mai postez unul cu mai multe figurine de acest fel , desigur fiecare "imbracata" altfel.




















Kommentare:

  1. waaaaw,Roswitha!!!!ti-a iesit super ...bravissima!!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc Violetta, este figurina mea preferata!

      Löschen
  2. arata superrrrr...si eu as fi fost tare incantataaaaa

    AntwortenLöschen
  3. Foarte frumos ! Figurina ti-a iesit minunat !

    AntwortenLöschen
  4. Multumesc Catau, DiaMar si Sanda pentru aprecierile voastre. Va sarut!

    AntwortenLöschen
  5. superrrrrrrrrrrrbb figurina e facuta dupa mulaj?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nu, figurina este facuta manual, este figurina mea preferata!

      Löschen