Dienstag, 30. Oktober 2012

Magnolia


Pentru centrul florii facem din pasta alba un con care se introduce in sarmulita nr. 18, in care  taiem cu forfecuta mici "tepi" si il lasam sa se usuce peste noapte.


Rasucim o mica bobita de pasta pe sarmulita nr. 30 pina obtinem un mic fir. Pe un burete plat il presam, sa arate ca o mica petala. Ne trebuiesc cca. 20-25 de fire pentru fiecare floare. Si aceste petale le lasam peste noapte la uscat.


Cu ajutorul unui decupator taiem trei petale  mici si cinci mai mari prin care introducem sarmulita nr.30 Le presam apoi pe un Veiner sa le dam striatiile necesare si pe bucata de burete plat cu un Ball Tool le subtiem un pic marginile, le lasam peste noapte la uscat.




Daca facem o ramurica, putem sa punem si cativa bobocei. Ei se fac dintr-un con mai alungit care se acopera cu trei petale. Din pacate nu am facut poze cu ei.

Decupam si citeva frunzulite de doua, trei marimi diferite  introducem in ele sarmulita nr. 30, dam striatii, subtiem marginile si le lasam si pe ele la uscat.


A doua zi coloram centrul florii cu un amestec intre culoarea Aubergine si Alb cca. 3/4 din el iar partea de sus cu un amestec de culoare Kiwi si Galben.


Petalele subtiri le coloram tot cu amestecul Abergine-Alb, la fel si boboceii de magnolie.


Acum coloram cu acelasi amestec de culoare ca mai sus petalele mari,dar de data aceasta doar baza lor si un pic virful fiecareia.


Incepem montarea. In jurul centrului prindem cu banda maro de flori, petalele cele subtiri.


Apoi  cele trei petale mici si la sfirsit cele cinci mai mari.








Invelim toate sarmulitele componentelor cu banda de flori maro.


Pe sarmulita nr. 18 prindem boboceii, frunzele si florile, facind o ramurica de magnolie.



20 Kommentare:

  1. Ce frumoasa e!!!Pare naturala!!!Felicitari,Roswitha!!!!

    AntwortenLöschen
  2. Arata minunat magnolia,felicitari pentru tutorial si multumiri!

    AntwortenLöschen
  3. superba magnolia,chiar pare adevarata.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Draga Lissa, esti o dulce. Mi-a facut mare placere sa o fac, este una din florile preferate ale sotului asa ca am trecut la treaba. Te pup!

      Löschen
  4. Multumesc Violetta si Maria pentru aprecieri!

    AntwortenLöschen
  5. Am crezut ca sunt reale atat de perfect arata,ai explicat foarte bine ,am sa le incerc si eu,cat de curand,n-am incercat floarea asta niciodata si acum am decupatoare,le-am primit cadou ,de la iubita mea Lissa,un set intreg ,e o dulce,m-am bucurat ca un copil cand primeste darul de Craciun,mi-au dat lacrimile,stia ca nu-mi permit sa le cumpar si cum avea dubluri s-a gandit tocmai la mine ,am cunoscut niste fete minunate prin intermediul blogului

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ma bucur ca vrei s-o incerci, ai sa vezi ca nu este greu, iti trebuie doar un pic de exercitiu. Si pe mine m-a incurajat Lissa pentru aceasta arta, este un om deosebit, o respect nespus! Daca nu intelegi ceva sau mai ai intrebari te rog sa mi le pui, am sa-ti raspund la fiecare. Pupici!

      Löschen
  6. Este, intr-adevar, superba! Va trebui s-o incerc si eu.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc Carmen, o sa-ti iasa sigur caci florile tale sint minunat lucrate. Ma bucur ca vrei s-o faci!

      Löschen
  7. Buna MiRa! Arata atat de bine incat zici ca e naturala...felicitari! Te-as ruga daca poti sa-mi zici unde gasesc cum se face o narcisa alba,eu tot incerc dar nu-mi place cum imi iese.Sau poate ne arati tu.Felicitari inca o data! Mihaela

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc Mihaela pentru aprecieri. Am sa fac o narcisa si o postez cu drag. D-na Viorica Dinu are o narcisa "How to do" pe blogul dansei:www.viorica scakes.ro
      Te sarut!

      Löschen
  8. Multumesc! D-na Viorica nu mai are nimic la pas cu pas din pacate.Sper sa postezi tu cat mai curand.Si eu te sarut!

    AntwortenLöschen
  9. sunt minunate florile imi puteti spune va rog ce pasta folositi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Eu folosesc pasta de zahar de la firma Satin Ice, seara placuta iti doresc!

      Löschen