Dienstag, 20. März 2012

Cala



Pentru pistil vopsim pasta de zahar galben si facem un strang care va fi 3/4 din forma de cala.

Punem o sarmulita de flori nr. 20 in pistil si-l lasam peste noapte la uscat
Se poate lasa si citeva ore, eu le las intotdeauna peste noapte, astfel sint sigura ca s-au uscat
Intindem subtire pasta de zahar alba si cu ajutorul unui decupator in forma de inima "taiem" pasta
Pasta decupata o punem intr-un Veiner, sa dam striatii
cu un Ball Tool rotunjim marginile




Punem "floarea" peste un con si lipim marginile de sus astfel ca sa ramina la bazei ei o mica scobitura, marginile calei le ridicam un pic de jur imprejur. Lasam din nou la uscat peste noapte.
A doua zi montam. Pistilul se poate folosi asa cum este sau se unge cu lipiciul de flori si se da prin gris vopsit in culoarea dorita, in cazul nostru cu galben.
 Aici se vede bine orificiul din cala in care vom introduce pistilul.
Cala poate ramine alba sau se poate vopsi dupa preferinta.





4 Kommentare:

  1. Buna MiRa ,felicitarile mele pentru Blog,este foarte interesant si am multe de invatat de la tine.Pentru asta iti trimit un pupic si o inbratisare.
    As vrea sa stiu de unde cumperi veinerele astea ca sunt super?Faci o treaba foarte buna.Tine-o tot asa.

    AntwortenLöschen
  2. Multumesc Luci,ma bucur daca iti pot fi de ajutor. Veiner am cumparat de la o firma din Germania, cred ca in Romania le poti lua de la Lumea Basmelor, cel putin asa am mai citit pe blogul celorlalte fete. Iti doresc un sfirsit de saptamina placut.

    AntwortenLöschen
  3. La lumea basmelor, din pacate, nu sunt "veinere" atat de veridice :(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh, imi pare rau, am sa pun cu timpul adrese de firme unde le cumpar eu, cu siguranta ca trimit in toata Europa. Am sa ma interesez. Te sarut Rebeca

      Löschen